Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

3.21.2012

Random pictures from the last few days

Je suis un peu speed dernièrement et je n'ai pas trop le temps d'écrire... Mais voici quelques photos des derniers jours, prises en me baladant dans Paris - comme il fait enfin beau je marche beaucoup au lieu de prendre le métro! - et lors d'une soirée au No Comment. J'adore la dernière, ça me met de bonne humeur, pas vous?! :D
Il n'y a pas de nouveautés coté cinéma, pas de casting, pas d'auditions... c'est ça aussi la vie d'une actrice: du vide parfois! ;)
En revanche j'ai trouvé un nouveau job, mais comme c'est un contrat très court, je n'ai pas encore fini avec les entretiens d'embauche...

I'm a bit speed lately and I don't have much time to write... But here some pictures of the last few days, taken walking around Paris and during a night out at No Comment. Love the last one, it puts in good mood, don't you?! :D
No news about acting, no casting calls, no auditions... it's also that the life of an actress: an empty space sometimes! ;)
Otherwise, I found a new job, but as it's a short contract, I'm not over yet with job interviews...

No comments:

Post a Comment

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...