Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

12.17.2016

Blog migration: a new website for The Secret Life of an Actress

Hi there :)

I took a big step & migrated my blog from blogger to wordpress! I wanted more freedom & I believe my new space on the web will allow me to better express myself & will better reflect my personality!

I hope you'll love the new design & website & I hope you'll stop by to say hi :)

The migration is now completed, therefore this is my last post on blogger... from now on you can find me on http://thesecretlifeofanactress.com/.



Salut :)

Je viens de sauter le pas et j'ai migré mon blog de blogger à wordpress! Je voulais plus de liberté et je crois que mon nouvel espace sur le web me permettra de mieux m'exprimer et reflétera mieux ma personnalité!

J'espère que vous allez aimer le nouveau design et le nouveau site & j'espère que vous allez passer me dire bonjour :)

La migration est maintenant terminée, ce-ci est donc mon dernier post sur blogger... à partir de maintenant, vous pouvez me trouver ici http://thesecretlifeofanactress.com/.


Ciao a tutti :) Ho fatto il grande passo e migrato il mio blog da Blogger a WordPress! Volevo più libertà e penso che questo mio nuovo spazio sul web mi permetterà di esprimermi meglio e rispecchierà meglio la mia personalità! Spero che il nuovo design & ed il nuovo sito vi piacciano & spero che passerete a dirmi ciao :) La migrazione è terminata, quindi questo è il mio ultimo post su Blogger... d'ora in poi mi potete trovare su http://thesecretlifeofanactress.com/.

No comments:

Post a Comment

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...