Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

8.02.2012

The ghost audition ;)

Je sors d’une audition pour une nouvelle série tv.
J’en savais pas plus avant d’aller : pas de texte à préparer, pas de pitch, de description du personnage… Je savais juste qu’ils cherchaient deux actrices… c’était un peu une audition fantôme! ;)
D'habitude j'essaye de m'habiller en accord avec le personnage, là ça a été jean et t-shirt en espérant qu'ils cherchaient juste des filles normales! ;)
En fait ils recherchaient plutôt des personnalités et pendant le casting il fallait répéter des phrases qu'on nous disait. 
Franchement ça s'est bien passé, mais là je me dis que j'aurais pu faire mieux et j'ai plein d'idées de comment j'aurais du jouer... mais bon là c'est trop tard désormais et il ne me reste plus qu'à attendre. Heureusement on devrait avoir la réponse vite, dans une semaine. 
J'aimerais trop être prise!! C'est Canal qui a acheté la série... Anyway, on verra!
Là je vais à un barbecue chez et avec des amis du cours de théâtre !
Bonne soirée ensoleillé ( :D ) à tous ! :)

I just had an audition for a new TV series.
I didn’t know much more before going: no text to study, no pitch, no characters’ description… I only knew they were looking for two actresses… it was a ghost audition! ;)
I usually try to dress as the character would do, but today it was jeans and t-shirt, hoping they were looking for normal girls! ;)
Actually they were looking for personalities and during the casting we had to repeat the sentences we were told.
Honestly it was good, but now I think I could have done better and I have so many ideas on how I should have played...anyway now it's too late and I just have to wait.
Hopefully we’ll have the answer soon, by the end of next week. I would love so much to be taken!! It's Canal that bought the series... Anyway, we'll see!
Now I’m going to a barbeque at and with some friends from my acting class!
Have a good sunny ( :D )evening everyone! :)

Dans la salle d'attente ils passaient en boucle le teaser qu'ils avaient tourné pour vendre la série...Au bout d'une heure je l'avais presque appris par coeur! ;) Ah oui d'ailleurs les roles principaux sont évidemment aux acteurs qui jouaient dans le teaser...là ils restent à pourvoir que les rôles secondaires...

In the waiting room they were showing the teaser shot to sell the series...After one hour I almost learnt it by heart! ;) Ah yes indeed, the main roles are obviously for the actors playing in the teaser...Only the supporting roles are still available...

Toujours faire savoir à quelqu'un où on est...On sait jamais! ;)
Always let someone know where you are... you never know! ;)

T-shirt Naf Naf
Jeans Uniqlo
Bag Marc by Marc Jacobs
Sunglasses Bulgari

No comments:

Post a Comment

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...