Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

9.04.2014

Date night

Since last weekend I went surfing (photos coming soon!!! – And I still have so many pictures from this summer too to show you…) and tomorrow I'm going to Riga for Bea's hen party, I was not seeing Mick so much lately. During the week with work and everything else, we don't really have so much free time… So on Tuesday night we went out on date.
I really think it's important to take some lovely time with your loved one and organize romantic dates even once you live together.
Mick found a nice restaurant and invited me out :)
The place was very nice, in a quiet street in the Abesses neighborhood. The owner was very friendly, the service perfect and the food really good.
I had a sort of fish soup that was excellent and big, so big I couldn't finish it nor take a dessert! 


Comme le week-end dernier je suis allée surfer (les photos arrivent!!! - Et j'ai encore tellement de photos de cet été à vous montrer...) et demain je vais à Riga pour l'enterrement de vie de jeune fille de Béa, je ne voyais pas beaucoup Mick dernièrement. Pendant la semaine avec le travail et tout le reste, nous n'avons pas beaucoup de temps libre... Alors mardi soir, nous sommes sortis en amoureux. 
Je pense que c'est très important de prendre du joli temps en amoureux et organiser des rdv romantiques, même une fois qu'on vit ensemble. 
Mick a trouvé un beau restaurant et m'a invité dehors :) 
L'endroit était très agréable, dans une rue calme dans le quartier des Abbesses. Le propriétaire était très sympa, le service parfait et la nourriture très bonne. 
J'ai pris une espèce de soupe de poisson qui était excellente et énorme, si énorme que je n'ai même pas pu finir ni prendre un dessert! 
And mick took a sort of Tajine.

Et Mick a pris une sorte de Tajine. 
Also everything is homemade. Even the bread. It was so good that now I want to try to make bread at home myself. It can't be so difficult, right?
Anyway, if you're looking for a nice place for dinner, I really suggest you to give "Le restaurant" a try!

De plus tout est fait maison. Même le pain. Il était tellement bon que ça m'a donné envie d'essayer de faire du pain maison moi-même. Ça ne doit pas être si difficile, non? 
Anyway, si vous êtes à la recherche d'un endroit agréable pour le dîner, je vous conseille vraiment d'essayer "Le restaurant"!

No comments:

Post a Comment

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...