Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

1.05.2012

Un petit coucou! // A little hello!

J'ai un peu disparue ces derniers jours, je sais... mais j'ai été prise par un raptus à la Bree, qui fait que depuis 2 jours je fais du rangement chez moi et surtout j'ai décidé de vider mes placards car j'a trop de choses... Le résultat est que mon appart est encore plus bordélique qu'avant maintenant. Lol!
Et là je suis un peu en stress car on doit rendre le film qu'on a tourné pour le Mobile Film Festival ce soir... et le montage n'est pas encore terminé!! Le truc c’est qu'on a plein d'enthousiasme et d'envie de faire... mais on s'est lancé dans trop de projets au même temps!! Mais c'est plutôt cool en fait, même si là je stresse!!!
J'espère en tout cas de pouvoir vous montrer notre petit dernier, qui d'ailleurs pour le moment n'a pas encore de nom, demain!
D'ailleurs, avez-vous aimé "Je suis... jeune"??!
Je retourne voir l'état du film, je voulais juste vous faire un petit coucou et je vous promets que je vais écrire plus les prochains jours (j'ai été un peu "grondée" par une de mes followers qui m'a dit qu'au début j'écrivais plus!) mais j'ai tellement travaillé ces dernières temps..!
D'ailleurs demain et samedi je dois encore faire des animations commerciales pour la galette des rois. Au contraire de la dernière fois, dans ce magasin la chef de rayon a été tellement contente de mon travail que maintenant ne demande que moi! Peut-être qu'entre-temps je suis devenue moche et je ne dérange donc plus les clients! ;) 
*********************************************************************************
I have a little disappeared those last days, I know... But I've been taken by a Bree raptus, that means that since the last 2 days I'm cleaning my place and I've also decided to empty a bit my wardrobe as I have to many things... The result is that now my place is even more chaotic then before. Lol!
And now I'm a bit stressed as we have to give back the movie we shot for the Mobile Film Festival tonight... end the editing is not over yet!! The thing is that we're full of enthusiasm and we're dying to do films... but we're started too many projects all together!! But it's pretty cool at the same time, even if I'm stressed now!!!
Anyway, I hope I will be able to show you our last baby, who doesn't even have a name yet, tomorrow!
Btw, did you like "Je suis... jeune"??!
I'm going back to check the movie, I just wanted to say hello and I promise I'm gonna write more in the next days (I've been a bit "scolded" by one of my followers who told me I was writing more at the beginning!) but I worked so much lately..!
And tomorrow and Saturday I have to promote again the Galette de Rois (it's the French cake for Epiphany). Unlike last time, in this mall the department manager has been so pleased with my work that now she wants only me! Perhaps in the meantime I've turned ugly that I no longer bother clients! ;)

No comments:

Post a Comment

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...