Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

1.12.2012

Faut faire confiance à son cerveau! // You have to trust your brain!

Une fois arrivée à mon audition aujourd'hui, finalement mon cerveau a recommencé à fonctionner et je savais mon texte! Comme quoi, faut quand même lui faire confiance. J'espère que demain ça sera la même chose!;)
Du coup, ça s'est assez bien passé! :)
En rentrant chez moi, je suis passée devant le Jeu de Paume, où il y avait l'exposition de la photographe Diane Arbus, que je voulais voir depuis longtemps, et pour une fois il n'y avait pas de queue... peut-être qu'aujourd'hui c'était mon jour de chance! J'ai donc pu voir l'expo, qui était vraiment bien!! D'ailleurs, si vous êtes à Paris, allez y, c'est jusqu'au 5 février.
Et voilà une de mes vues préférées de Paris: place de la Concorde depuis le jardin de Tuileries
*********************************************************************************
Once at my audition this afternoon, my brain finally begun to work again and I knew my lines! Eventually, one has to trust it. I hope tomorrow it's gonna be the same! ;)
So it was pretty good! :)
Going back home, I passed by the Jeu de Paume museum, where there was an exhibition of photographer Diane Arbus, that I wanted to see since so long, and for once there was no queue... Maybe today it was my lucky day! So I could see the exhibition, it was really good!! If you're in Paris go for it, it'll last till February the 5th.
And here one of my favorite views of Paris: Place de la Concorde from the Tuileries garden

No comments:

Post a Comment

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...