Did you ever wonder what is like to be an actress? No, not a Hollywood movie star, just one of the remaining 90% of the players... Here, you're gonna find the answer! Welcome to my life, Umberta, actress not (yet) a star!


Translate

Find your favorite posts

11.08.2011

Pourquoi un blog? // Why a blog?

Apparemment en 2011, tu n’es personne si tu n’as pas un blog et si tu ne dévoiles pas ta vie sur le world wide web, ou au moins ce c’est que ma meilleure amie m’a dit le week-end passé.
Et puis mes mésaventures sont tellement drôles, toujours selon mes adorables copines, alors pourquoi ne pas faire rigoler le monde virtuel aussi ? Euhm… parce que c’est ma vie quand même ?
Mais bon quelle actrice n’a pas envie de faire rire et entretenir un public ?!
Parce-que oui, un plus d’être une nana perdue entre les amis, les mecs, le boulot,… je suis comédienne, ce qui complique encore plus les choses ! Et je suis aussi blonde en plus… ! Alors là, vous pouvez imaginer mes galères... ;)
Bon ça c’est sont les raisons officielles.
Officieusement, il faut que vous sachiez que je suis une rêveuse, j’ai le secret souhait, qui n’est plus très secret maintenant, que quelqu’un tombe sur mon blog et décide d’un faire un film… c’est pourquoi j’ai décidé d’écrire également en anglais… car à Hollywood c’est cette langue qui est parlée ! ;)
***************************************************************************************************************
Apparently in 2011, you’re nobody if you don’t have a blog and don’t share your life with the world wide web, or at least this is what my best friend told me last week-end.
Plus, my misadventures are so funny, always according to my beloved friends, so why not make the virtual world laugh as well?? Ehm… because this is my life?
On the other hand, which actress doesn’t dream of keeping her audience happy and entertained?!
Because yes, in addition to being a girl lost among her friends, boyfriends, jobs,… I’m an actress as well, and that makes everything so much more complicated! And I’m blond too… so now you can really imagine the kind of trouble I’m in..! ;)
Well these are the official reasons.
Off the record, you must know I’m a dreamer, I have this secret wish, not so secret anymore, that someone will read my blog and decide to make a movie out of it… that’s why I’m writing in English as well… because in Hollywood, that’s the spoken language! ;)

No comments:

Post a Comment

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...